فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

تلاش مذبوحانه ضد انقلاب به جایی نخواهد رسید

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن ضربه سنگین‌تری از نیروهای جان برکف سپاه استان خواهد خورد چرا که تلاش مذبوحانه ضد انقلاب به جایی نخواهد رسید.
کد خبر: ۳۹۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 13May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در یادواره شهدای ۱۱ رمضان امسال شهرستان دیواندره که با حضور همرزمان و خانواده این شهیدان در نمازخانه سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: همرزمان شهیدم که در ماه مبارک رمضان آسمانی شدند، خونشان قدرت و شوکت بیشتر به نظام داد.

وی اذعان کرد: براساس دستور و نظر خانواده این سه شهید عزیز به خاطر سلامت جامعه از برگزاری مراسمات خودداری شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این سه شهید عزیز در حال دو جهاد به شهادت رسیدند، جهاد اکبر که به فرموده پیامبر اکرم، جهاد با نفس در قالب روزه‌داری بود و جهاد با دشمنان اسلام، نظام و انقلاب و مردم غیور.

وی افزود: شهید سلیمی و یاران باوفایش زمان‌های مدیدی تلاش کردند، شب‌ها نخوابیدند، کوه‌ها و دره‌ها و ارتفاعات خشن منطقه را در نوردیدند و تلاش کردند تا مردم از امنیت پایدار برخوردار باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمی در لشکر 22، در سپاه سروآباد و مریوان نامی آشنا برای مردمان غیور کرد استان کردستان و نیروی زمینی و قرارگاه حمزه است.

وی تصریح کرد: راه شهدا کورشدنی نیست چوم هر قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد هزاران گل و همرزم می‌روید تا امنیت مردم را تضمین کنند.

سردار حسینی اذعان کرد: دشمن در تلاش است تا امنیت مردم را بگیرند و مانع توسعه و آبادانی منطقه شوند اما تا جوانانی مانند شهید سلیمی و همرزمانش در کردستان و ایران باشند و از امنیت مردم حمایت کنند، دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه کردستان با یادآوری شهادت سه تن از رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در منطقه عمومی دیواندره گفت: قطعا پاسخ محکمی به عناصر ضدانقلاب خواهیم داد و دشمن ضربه سنگین‌تری از نیروهای جان برکف سپاه استان خواهد خورد.

وی اظهار کرد: استکبار و جیره‌خوارانش همواره تلاش می‌کنند که جلو چرخ‌های قدرتمند و روبه جلوی انقلاب را بگیرند ولی هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند.

سردار حسینی افزود: شهدا هم دشمن‌شناس بودند و هم دشمن‌ستیز و به ما درس دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی دادند.

فرمانده سپاه کردستان گفت: شاخص اصلی شهدا ایثار، از خودگذشتگی و فداشدن برای انقلاب و اطاعت از ولایت است.

وی افزود: شهدا تاریخ انقلاب، جنگ و کشور بزرگ ایران هستند، شهدا شمع محفل تاریخ بشریت هستند، هرچیز، جز خون شهید کهنه می‌شود، شهدا چراغ فروزان راه هدایت ملت بزرگ ایران و عامل قدرت نظام و الگوی واقعی ایثار هستند.

سردار حسینی اضافه کرد: هر شهید یک پرچم و علم افتخار این ملت است و چراغ روشنی‌بخش حرکت ملت در تاریکی شب‌هاست و ما را با قدرت به طلوع روشن پیروزی می‌رساند.

وی افزود: عدالت‌خواهی مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت و شهادت مرگ در راه ارزش‌ها است و هر شهیدی چراغ روشنی است که در راه عزت این ملت جاودانه باقی می‌ماند.

سردار حسینی افزود: براساس آنچه در روایات آمده است، شهدا، هفت ویژگی اعطایی از جانب خداوند دارند، اوّلین قطره خونش، موجب آمرزش گناهانش می‌شود، سر در دامن حورالعین می‌نهند، به لباس‌های بهشتی آراسته می‌شود، معطّر به خوش‌بوترین عطرها می‌شود، جایگاه خود را در بهشت مشاهده می‌کند، اجازه سیر و گردش در تمام بهشت به او داده می‌شود و  پرده‌ها کنار رفته و به وجه خدا نظاره می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین اذعان کرد: ما برکات و خیرات شهدا را بارها تجربه کرده‌ایم گرچه دشمنان می‌توانند از نظر فیزیکی افراد و یارانی را از ما بگیرند ولی قدرتی که از خون شهدا به مردم تزریق می‌شود نابودی دشمنان را نزدیک‌تر می‌کند.

وی گفت: شهید سلیمی هرگز خسته نشد و خستگی او را خسته نکرد و او بود که همواره خستگی را خسته کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها