مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

توزیع 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان استان در قالب سفره مهربانی

«یوسف شاکری» از اجرای طرح سفره مهربانی در کشور خبر داد و گفت: 1200 بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 13May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «یوسف شاکری» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی درخصوص اجرای طرح سفره مهربانی اظهار داشت: 1200 بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی گفت: در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیای الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده‌اند.

شاکری افزود: در طرح سفره مهربانی بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از شش هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

شاکری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سایر اقدامات توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی نیز بیان داشت: در طرح نسیم رضوی هم یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام‌رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، 500 وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.

شاکری تصریح کرد: توزیع بیش از یک هزار و 800 وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان‌ها، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از 15 شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و 200 پرس وعده غذای تبرکی بین زحمتکشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات انجام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، گفت: ارزش ریالی تمام اقدامات انجام شده تاکنون، برابر با مبلغ 4 میلیارد و 865 میلیون تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی از 10 اسفندماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار