پیام تسلیت فرمانده ارشد ناجا در خراسان‌جنوبی در پی شهادت دریادلان نیروی دریایی

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان‌جنوبی در پی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناو کنارک پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 13May 2020

پیام تسلیت فرمانده ارشد ناجا در خراسان‌جنوبی در پی شهادت دریادلان نیروی دریاییبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «محمود محمودی» فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان‌جنوبی در پی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناو کنارک پیام تسلیت صادر کرد.

بخشی از پیام تسلیت امیر سرتیپ دوم ستاد محمود محمودی به شرح ذیل است:

پوشیدن خلعت شهادت آرزوی رزمندگان مؤمنی است که صادقانه و جان برکف زندگی خود را وقف دفاع از آرمان‌ها و حدود و ثغور کشور کرده‌اند.

وصول به این مطلب اگر چه برای شهیدان شیرین و گواراست، برای بازماندن تلخ و جانکاه است و فراغ آن‌ها جز به لطف خداوند رحمان و رحیم جبران نمی‌شود.

شهادت جمعی از رزمندگان سپید پوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه مهناوی یکم شهید محمد اردنی (قهرمان غواصی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۹) را به محضر فرمانده‌ معظم کل قوا، مردم شهید پرور استان، خانواده معظم شهدا و همه‌ همرزمان عزیزم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار