زنان به استقبال چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌‎روند

اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته امور بانوان ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مریم مجتهدزاده برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶ - 14May 2020

زنان به استقبال از چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌‎روندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته امور بانوان ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مدیران کل امور بانوان دستگاه‌ها روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

مجتهد زاده در این نشست اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آن‌ها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان خواهی، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و پایداری و مقاومت است.

مجتهدزاده هدف از دفاع مقدس را دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز با بازخوانی این دوران طلایی می‌توانیم بار دیگر اهداف عالی اسلام و انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ بلکه گنجینه‌ی عظیمی است که با استخراج منابع آن می‌توان تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کرد.

تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی بداریم و متناسب با نیاز امروز جامعه آنچه که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه عظیمی از ارزش‌های متعالی را ایجاد کرده است را به نسل جوان انتقال دهیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید فضای شهر و کشور ما رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرد افزود: بدین منظور بهره‌گیری از ابزار‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی و ایجاد جذابیت دفاع مقدسی حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید در سراسر کشور برنامه ریزی داشته باشند در تهران نیز باید از ظرفیت وزارتخانه‌ها برای کمک به بهتر برگزار شدن این مراسم استفاده کنیم.

در ادامه مریم شادی دبیر کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس توضیحات لازم را ارائه کرد و حاضرین در جلسه پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار