مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛  

آغاز بکار شورای فضای مجازی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از تشکیل شورای فضای مجازی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: این شورا با ریاست صدا و سیما امروز آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۳۹۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 13May 2020

آغاز بکار شورای فضای مجازی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز جلسه کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس که در فرمانداری ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: این ستاد دارای 16 کمیته است و در 42 هفته مناسبت به اجرای برنامه می‌پردازد.

سردار ملکی با بیان اینکه در بحران کرونا قرار داریم و برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما گرامیداشت چهلمین سال را در این بستر باشکوه برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز مردم در فضای مجازی جلوتر از ما حرکت می‌کنند، بر ضرورت مردمی کردن برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: ادارات و سازمان‌ها نیز با شناسایی ظرفیت‌ها در این میدان پای کار بیایند و همگی تلاش کنیم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو شایسته‌ای برگزار کنیم.

سردار ملکی از تشکیل شورای فضای مجازی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و کارشناسان در این فضا تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها