ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی (۱)؛

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه با انجام ۳۱ مسابقه برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه از ۲۳ اوت تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۹) با انجام ۳۱ مسابقه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ - 15May 2020

ششمین مسابقات بین المللی نظامی روسیه با ۳۱ مسابقه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه از ۲۳ اوت تا ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ تا ۱۵شهریور ۱۳۹۹) با انجام ۳۱ مسابقه برگزار می‌شود که تاکنون ۱۱ کشور جمهوری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، ایران، هند، قزاقستان، چین، روسیه، مغولستان، ازبکستان و سریلانکا آماده میزبانی این دوره از مسابقات هستند.

کمیته برگزارکننده تأیید حضور در مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۰ را از ۲۸ کشور دریافت کرده است که این کشورها آماده اعزام ۱۹۶ تیم هستند.

مسابقات بین المللی روسیه یک رویداد ورزشی ـ نظامی روسیه است که توسط وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود.

در مسابقات بین المللی سالانه نظامی که از آگوست سال ۲۰۱۵ آغاز شده، تاکنون نزدیک به ۳۰ کشور حضور داشته‌اند. در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان طی دو هفته برای اثبات اینکه کدام کشور بیشترین قدرت نظامی را دارد، ده‌ها مسابقه انجام می‌دهند.

اولین دوره از این مسابقات در سال ۲۰۱۵ برگزار شد و پس از آن در سال بعد این مسابقات در ۲۳ رشته ادامه یافت. اما بازی‌های بین المللی نظامی روسیه در سال ۲۰۱۷ در پنج کشور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، بلاروس و قزاقستان با انجام ۲۸ مسابقه برگزار شد که در این سال پنج مسابقه جدید به مسابقات اضافه شد.

در این رقابت‌ها که برای چهارمین سال متوالی در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، برای اولین بار کشور‌های ارمنستان و ایران نیز میزبان برخی رشته‌ها شدند و تیم‌هایی از الجزایر، ویتنام، میانمار، پاکستان، سودان و فیلیپین نیز برای اولین بار در این رقابت‌های حضور یافتند.

همچنین رقابت‌های بین المللی نظامی روسیه در سال ۲۰۱۹ در ۳۲ رشته به میزبانی در ۱۰ کشور روسیه، هند، چین، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، ایران، مغولستان، ازبکستان و قزاقستان برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها