رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌لطف‌الله حیات‌الغیب گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال که به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود، نمایش وحدت مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۳۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ - 13May 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید‌لطف‌الله حیات‌الغیب» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان،  امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت زرد و قرمز در برخی استان‌های کشور از طرف وزارت بهداشت، امسال مراسم راهپیمایی روز قدس در استان لرستان  به صورت گذشته برگزار نمی‌شود.

وی افزود: امسال مراسم روز قدس به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری  راس ساعت 11 صبح از بلوار شورا به سمت میدان 22 بهمن خرم‌آباد با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با دعوت از عموم مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس امسال که به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مردم در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال که به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود، نمایش وحدت مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار