پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار استان کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان محمدی پور

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «حاجعلی و حسین محمدی پور» پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ - 13May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در پیام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امده است:

درگذشت اسوه صبر و مقاومت مرحومه «حاجیه نرجس حسن زاده»، مادر بزرگوار شهیدان عزیز «حاج علی و حسین محمدی پور» از دلاورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تاسف شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم شهیدان محمدی پور، این مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای این مادر فداکار که به عنوان الگوی ایثار و گذشت که عزیزترین دارایی خود را با تأسی از سیره حضرت زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س)، فرزندان خود را تربیت و در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد، طلب رحمت و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارد.

شهید «حاج‌علی محمدی پور» شانزدهم خرداد 1338 در روستای دقوق‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا آمد. وی تا پایان مقطع راهنمايي درس خواند. سال 1365، ازدواج كرد. وی كارمند معدن مس ‌سرچشمه بود و به‌ عنوان بسيجي با سمت فرمانده گردان 412 لشكر 41 ثارالله در جبهه حضور يافت. سرانجام نوزدهم دي 1365، در شلمچه بر اثر اصابت‌ تركش‌، شهيد شد.

شهید «حسین محمدی پور» در دهم شهريور 1343، در روستاي دقوق‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا آمد. وی تا پايان مقطع متوسطه درس خواند و ديپلم تجربي گرفت. به‌عنوان پاسدار وظيفه در جبهه ‌حضور يافت. سرانجام در نوزدهم دی 1365، در شلمچه براثر اصابت تركش، در کنار برادرش شهيد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار