اخبار رسمی ارتش را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آجا دریافت کنید

روابط عمومی ارتش اعلام کرد که مرجع رسمی انتشار اخبار ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی و رسانه مربوط به آن، پایگاه اطلاع رسانی آجا است.
کد خبر: ۳۹۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ - 13May 2020

اخبار رسمی ارتش را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آجا دریافت کنیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، روابط عمومی ارتش در واکنش به برخی خبر‌ها در فضای مجازی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مرجع رسمی انتشار اخبار ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش و رسانه مربوط به آن؛ پایگاه اطلاع رسانی ارتش به نشانی WWW.AJA.IR است.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: باتوجه به برخی اخبار، تحلیل‌ها و فیلم‌هایی که طی ۴۸ ساعت گذشته در خصوص حادثه شناور کنارک در فضای مجازی با هویت نامعلوم و یا به نام ارتش منتشر شده تاکید می‌شود، اینگونه کلیپ‌ها و فیلم‌ها نباید مورد استناد، اعتماد، نشر و یا بازنشر رسانه‌های جمعی و رسمی و کانال‌های مختلف قرار گیرند.

این اطلاعیه می‌افزاید: بنابراین ضمن تشکر از همکاری وتعامل رسانه‌های جمعی، از اصحاب رسانه و ملت شریف ایران انتظار دارد، اخبار و مواضع رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب خبر، تصویر، فیلم و عکس صرفا از طریق روابط عمومی ارتش و پایگاه اطلاع رسانی یاد شده دریافت، بهره‌برداری و بازنشر فرمایند.

در اطلاعیه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است: همانگونه که فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، چهار تیم کارشناسی موضوع را در دست بررسی دارند، فلذا نباید به اخبار منتشر شده غیر رسمی در این مورد استناد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها