مسکو:

آمریکا و متحدانش به زندگی مردم کشور‌های تحت تحریم توجهی ندارند

نماینده دائم روسیه در مقر اروپایی سازمان ملل متحد چهارشنبه شب از تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه برخی کشور‌ها انتقاد کرد و گفت، آمریکا و متحدانش به فکر حقوق بشر نیستند.
کد خبر: ۳۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 13May 2020

آمریکا و متحدانش به زندگی مردم کشور‌های تحت تحریم توجهی ندارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نماینده دائم روسیه در مقر اروپایی سازمان ملل متحد چهارشنبه شب از تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه برخی کشور‌ها انتقاد کرد.

«گنادی گاتیلوف» نماینده دائمی روسیه در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در شهر «ژنو» واقع در سوئیس در توییتی نوشت: «کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و آمریکا از ذکر تاثیر تحریم‌های یکجانبه خود بر زندگی عامه مردم در کشور‌های دیگر امتناع می‌ورزند. این یک بازی ژئو پلتیکی است که در آن جایی برای همبستگی و نگرانی در زمینه حقوق بشر وجود ندارد.»

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران نیز اخیرا در نامه‌ای خطاب به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد تصریح کرد، هرگونه تحریم یا محدودیت جدید توسط شورای امنیت خلاف تعهدات داده شده به ایران است و مسئولیت آن بر عهده آمریکا و هر موجودیتی است که یا به آن کمک کرده و یا در قبال رفتار غیرقانونی‌اش سکوت کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار