به همت آستان قدس رضوی؛

همایش تجلیل از 100 مدافع سلامت و پرچمدار مواسات در قم برگزار شد

همایش «سفره مهربانی» تجلیل از 100 مدافع سلامت و پرچمدار مواسات به همت آستان قدس رضوی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم، استاندار قم و جمعی دیگر از مسئولان در مصلای قدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ - 14May 2020

همایش تجلیل از یکصد مدافع سلامت و پرچمدار مواسات در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش تجلیل از 100 مدافع سلامت و پرچمدار مواسات با عنوان «سفره مهربانی» و آغاز توزیع پنج هزار بسته معیشتی با حضور مسئولان استانی و مسئولان قرارگاه کریمه اهل بیت (ع) و فعالان و خیرین طرح مواسات در مصلای قدس برگزار شد.

در این همایش بهرام سرمست استاندار قم، حجت‌الاسلام سید‌علیرضا تکیه‌ای رئیس سازمان مرکزی اعتکاف، سید‌موسی حسینی‌کاشانی، حجت الاسلام لطفی نیاسر و اکبر میرشکار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و کمیته امداد امام خمینی استان، حجت‌الاسلام سیدباقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در قم، جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و ائمه جمعه بخش‌های مختلف استان حضور داشتند.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم سخنران محوری این همایش بود، سپس محمود پارچه‌باف دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (س) و مظفری مسئول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت (ع) در سخنانی موضوع درخشش خیرین و گروه‌های فعال جهادی اعم از پزشکان، طلاب، دانشجویان، خبرنگاران و قشر‌های مختلف مردم و شناسایی ۲۰ هزار خانوار آسیب دیده از آسیب کرونا که هیچ پشتیبانی از هیچ نهادی دریافت نمی‌کنند را مورد اشاره قرار دادند.

در پایان تعدادی از خیرین، مسئولان و خادمیاران به نمایندگی از 100 مدافع سلامت و پرچمدار مواسات با اهدای هدایایی و متبرکاتی از آستان قدس رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار