ساکنان دو روستا در سوریه اجازه عبور به آمریکایی‌ها ندادند

منابع سوری اعلام کردند که در ادامه مخالف سوری‌ها با حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، ساکنان دو روستا در حومه حسکه، اجازه عبور به تروریست‌های آمریکایی ندادند.
کد خبر: ۳۹۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 14May 2020

ساکنان دو روستا در سوریه اجازه عبور به آمریکایی‌ها ندادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیاالیوم، منابع سوری اعلام کردند که در ادامه مخالف سوری‌ها با حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، ساکنان دو روستا در حومه شهرک تل تمر در حومه حسکه با سد کردن مسیر نظامیان آمریکایی، آن‌ها را مجبور به بازگشت کردند.

این منابع بیان کردند: ساکنان روستا‌های الدشیشه و القاهره در حومه تل تمر در شمال غرب حسکه با سد کردن ستونی از نظامیان آمریکایی مانع از عبور آن‌ها از روستا‌های خود شدند و تروریست‌های آمریکایی را مجبور به بازگشت کردند.

منابع سوری افزودند: ساکنان این دو روستا شعار‌هایی در محکومیت و در مخالفت با هرگونه حضور آمریکایی‌ها در مناطق خود سر دادند و به دنبال آن خودرو‌های نظامیان آمریکایی مسیر خود را به سمت پایگاه‌های غیرقانونی خود در منطقه تغییر دادند. ساکنان شعار‌هایی مانند؛ «کشور ما را ویران کردید» و «خدا، سوریه، بشار» سر دادند.

گفتنی است که ساکنان روستا‌های ام الغدیر و ثامنه رحیه در ناحیه تل حمیس در حومه قامشلی هم ماه گذشته میلادی دست به اقدام مشابهی علیه تروریست‌های آمریکایی زده بودند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها