مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه:

اقتدار ارتش مرهون فداکاری شهدای والامقام است

حجت‌الاسلام صداقت در پیامی تأکید کرد: اوج اقتدار و افتخار رزمندگان ارتش در مقابله با دشمنان، مرهون فداکاری شهدای والامقامی است که نام و اثرات بی بدیلشان در تاریخ ایران تا همیشه جاودان می‌ماند.
کد خبر: ۳۹۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 14May 2020

 اوج افتخار ارتش مرهون فداکاری شهدای والا مقام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی بروز حادثه برای ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و به شهادت رسیدن و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، خطاب به حجت الاسلام محمد مظفری نژاد، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد

ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بدون شک اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیون جان فشانی و رشادت‌های بزرگمردانی است که شجاعانه جان خود را درطبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، نیرو‌های کارآمد و پرقدرتی که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همواره آماده انجام هر ماموریتی برای دفاع و صیانت از حریم دین و میهن بوده و هستند.

اوج اقتدار و افتخار رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل با دشمنان ملت عزیز ایران اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والامقامی است که نام و اثرات بی بدیلشان در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران ایمانی در ماه مبارک رمضان، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کنارک که در حال اجرای تمرین رزمی و تحکیم صیانت ازمرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران بودند را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جنابعالی، فرماندهان، مسئولین و کارکنان خدوم و دریادل این نیرو و به ویژه خانواده‌های معظم، معزز و صبور شهداء تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

برای شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین فداکار حادثه، عافیت و سلامتی و برای آحاد همکاران و نیز خانواده‌ها و بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

عبدالنبی صداقت

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها