تقدیر آیت‌الله عبادی از تهیه‌کنندگان کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی

آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» خطاب به تهیه‌کنندگان کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی، گفت: اگر امروز یک پرده‌برداری از چهره عمار زمان خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌کنید باید گفت که دستتان درد نکند و خداوند به شما خیر دهد.
کد خبر: ۳۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 14May 2020

تقدیر آیت‌الله عبادی از تهیه‌کنندگان کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی //عکس نمایه باید بدون لوگو باشد//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: از زحماتی که در تبیین حقایقی همچون شناخت چهره معنوی سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌منظور تنویر افکار در جوامع خارج از ایران انجام داده‌اید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه گرچه چاپ و تدوین کتاب خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی به زبان انگلیسی جاذبه خاصی ایجاد می‌کند، گفت: باید متن فارسی این کتاب را در داخل و برای فارسی زبان‌ها تهیه و بسیار تبلیغ کنید تا افکار عمومی داخلی نسبت به آنچه که صادر می‌کنید توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌‌ جنوبی با ابراز تأسف از حمله و هجوم برخی‌ها به‌خاطر نفس، شیطنت و دنیاپرستی بر شخصیتی چون علی(ع)، اضافه کرد: رازها و رمزهای زیادی در ذات امام علی(ع) نهفته است و شیعه حضرت علی(ع) کسی است که در بحث‌های نظری، عملی، اخلاقی، نظامی و سبک زندگی از آن حضرت پیروی کند.

عبادی خطاب به تهیه‌کنندگان کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی، گفت: شما به خاطر داشتن حب حضرت علی(ع) باید به خود افتخار و در حق پدر، مادر و اجدادتان دعا کنید که این وراثت به شما رسیده لذا اگر امروز یک پرده‌برداری از چهره عمار زمان خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌کنید باید گفت که دستتان درد نکند و خداوند به شما خیر دهد.

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از چهل سال در راه خدا جهاد کرد اما شهادتش بیش از چهل سال جهاد او به اسلام و جامعه بشری ارزش داد، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارای چه لایه‌های معنوی پنهانی بود که به چنین توفیقی نائل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی در پایان خطاب به جمع حاضر، بیان داشت: کاری که شما امروز انجام داده‌اید یک جنس صادراتی است اما آن متن فارسی را به هر کیفیت و نحوی که می‌شود برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان نشر دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها