فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان:

هزار بسته معیشتی در سطح استان لرستان توزیع شد

سرتیپ دوم «مراد خوش کنار» از توزیع هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 14May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرتیپ دوم «مراد خوش‌کنار»  امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: ارتش امروزه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، همانند سایر اقشار ملت و سایر نیروهای مسلح پای کار بوده و خدمات بسیار خوبی در این راستا انجام داده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان عنوان کرد: با همکاری گروه جهادی ولایت شهرستان خرم آباد و کارکنان ارتش، هزار بسته معیشتی اعم از ۷۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و ۲۵۰ بسته بهداشتی، بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با رعایت حفظ شان، منزلت و کرامت آنها که از قبل شناسایی و ارزیابی شده اند، توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارکنان لشکر ۸۴ اعم از تیپ ۲۸۴، تیپ ۱۸۴، آمادگاه باباعباس مستقر در خرم آباد به صورت خودجوش پای کار آمدند تا در حد توان جهت کاهش مشکلات معیشتی هم استانی‌های عزیز مان قدمی بردارند تا سهم کوچکی در اقدام بسیار بزرگ و عظیم در سایه همدلی و هماهنگی که بین آحاد ملت به وجود آمده، انجام وظیفه کنند.

خوش‌کنار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ماموریت‌های عملیاتی و واکنشی، مسئولیت مروتی و امنیتی که در طول مسئولیت به آن واگذار شده، مأموریت های مردمی را در بحران‌های مختلف به خصوص در بحث سیل و زلزله در تاریخ انقلاب اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای انجام داده و در زمان شیوع ویروس کرونا، ارتش هم با تمام وجود، تمام امکانات و سرمایه نیروی انسانی خود، جهت کاهش آلام ملت شریف ایران در کنار مردم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها