رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی:

ترویج سبک زندگی شهدا بهترین الگوی ترویج سبک زندگی اسلامی است

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اخلاق، معنویت و سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بهترین کار برای موضوع اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی، ترویج سیره زندگی شهداست.
کد خبر: ۳۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ - 14May 2020

ترویج سبک زندگی شهدا بهترین الگوی ترویج سبک زندگی اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی و جمعی از مسئولان در دفتر نماینده ولی فقیه در بیرجند برگزار شد.

سرهنگ «یدالله دهقان» رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان طی یک سال اخیر اقدامات ارزشمندی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برداشته‌ است.

وی هدف اصلی از ترجمه کتاب خاطرات شهید سلیمانی را نشان دادن چهره واقعی شهید سلیمانی به جوانان دیگر کشورها ذکر و خاطرنشان کرد: این کتاب توسط یک تیم چهار نفره از فرماندهی انتظامی استان در مدت پنج ماه نوشته شده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اخلاق و معنویت و سبک زندگی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و عنوان کرد: بهترین کار برای موضوع اخلاق و معنویت و سبک زندگی اسلامی، ترویج سیره زندگی شهدا است.

دهقان اعلام کرد: در این راستا تاکنون کتاب پسرم احمد، فرمانده دل‌ها و کتاب خاطرات حاج قاسم سلیمانی توسط دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی به چاپ رسیده است.

سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی به‌دست خبیث‌ترین انسان‌های عرصه حاضر به شهادت رسید که یک نکته حائز در زندگی او است، گفت: شهید سلیمانی نه یک فرد که یک مدرسه و مکتب درس‌آموز است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شجاعت را همراه با تدبیر داشت و در میدان نبرد و شرایط بسیار دشوار حدود شرعی را مراعات می‌کرد، بیان داشت: تروریست خواندن شهید حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار نشان خشم آنان از این شهید بزرگوار است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: سردار سلیمانی با کمک و همراهی گروه‌های مردمی و جبهه مقاومت طرح‌های ده‌ها میلیاردی استکبار در منطقه را خنثی کرد و آنچه سردار بزرگ اسلامی در مقابله با گروه‌های تروریستی انجام داد در حقیقت خدمت بزرگ به بشریت بود.

شجاع هدف از ترجمه کتاب خاطرات «حاج قاسم» به زبان انگلیسی را معرفی شخصیت سردار سلیمانی به دنیا عنوان کرد و افزود: جامعه هدف این کتاب جوانان اروپایی و آمریکایی هستند و تلاش می‌کنیم این کتاب را به‌صورت الکترونیکی در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها