درخواست گروه‌های فلسطینی برای تشدید مقاومت علیه طرح «الحاق»

گروه‌های فلسطینی در غزه امروز به مناسبت هفتاد و دومین سالروز فاجعه اشغال فلسطین، پایان دو دستگی و تشدید مقاومت برای مقابله با طرح الحاق اراضی فلسطین را خواستار شدند.
کد خبر: ۳۹۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 14May 2020

درخواست گروه‌های فلسطینی برای تشدید مقاومت علیه طرح «الحاق»به گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، گروه‌های فلسطینی امروز بر ضرورت پایان دادن به دو دستگی‌های سیاسی داخلی و تشدید مقاومت فراگیر در کرانه باختری به منظور مقابله با طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطینی تأکید کردند.

«ماهر مزهر» از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی سخنانی به نمایندگی از سوی گروه‌های فلسطینی در کنفرانس خبری که به مناسبت هفتاد و دومین سالروز فاجعه اشغال فلسطین در منطقه ملکه در شرق شهر غزه برگزار شد، گفت که پایان دادن به دو دستگی برای مقابله با تجاوزات و طرح‌های رژیم صهیونیستی ضروری است.

وی بر ضرورت اجرای مصوبات شوراهای مرکزی و ملی، خروج از توافقنامه‌ اسلو امضاشده بین سازمان آزادی‌بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۳ و تعهدات امنیتی و اقتصادی، تأکید کرد.

مزهر همچنین خواستار مقاومت فراگیر در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی و مقابله با طرح این رژیم برای الحاق اراضی فلسطینی شد.

او از کشورهای جهان خواست تا فلسطینیان را برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی یاری کنند.

مزهر همچنین بر مخالفت همه گروه‌های فلسطینی با تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و آن را یک جنایت، خیانت و خنجر از پشت زدن به ملت فلسطین دانست.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید اخیرا بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق کردند و از جمله موارد مورد توافق آنها آغاز الحاق دره اردن (غور اردن) و شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از ماه ژوئیه است.

بر اساس برآوردهای فلسطینی، الحاق اراضی کرانه باختری به فلسطین اشغالی به حدود ۳۰ درصد از کل مساحت آن خواهد رسید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها