پیام تسلیت فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش

سرتیپ دوم خلبان «علی اکبر طالب زاده» فرمانده ارشد نظامی آجا مستقر در استان بوشهر و پایگاه شکاری خلبان شهید یاسینی در پی شهادت تعدادی از دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک پیام تسلیتی منتشر کرد.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ - 14May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرتیپ دوم خلبان «علی اکبر طالب زاده» فرمانده ارشد نظامی آجا مستقر در استان بوشهر و پایگاه شکاری خلبان شهید یاسینی به مناسبت شهادت تعدادی از دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنارک پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

"بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت هنر مردان خداست، کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را دارند.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیاست، عزت و استقلال کشور نقش آفرین بوده است و در حال حاضر نیز خدمتگزاری این نیروی راهبردی بر کسی پوشیده نیست. این اتفاق تلخ یادآور رشادت‌ها و تلاش غیور مردانی است که در دریا، به ندای لقاءالله لبیک گفتند و به فیض شهادت نائل شدند.

شهادت همرزمان غیورمان یادآور رشادت های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است. شهدای رمضان مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند و ما باید قدردان جانفشانی این عزیزان در دفاع از ارزش‌های اسلام باشیم.

شهد شیرین شهادت گوارای وجود شهدای رمضان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران باد و بذل جان این بزرگواران را به خانواده های داغدار ایشان از سوی خود و مجموعه پایگاه شکاری شهید یاسینی و یگان های آجا مستقر در استان بوشهر تسلیت عرض می نمایم.

آرزومندیم ذات اقدس باری تعالی، شهدای رمضان را در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد و به خانواده های شریف این شهدا صبر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار