وصیتنامه شهید «عبدالله احمدی»؛

مردم با ایثار و از خود گذشتگی اسلام را زنده نگاه دارند

در فرازی از وصیتنامه شهید «عبدالله احمدی» آمده است: ای مردم همیشه در صحنه تقاضا دارم که همچون گذشته، پشتیبان امام و روحانیت باشید که این مردم با ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند اسلام زنده است و قدم به قدم بر ضد این منافقین از خدا بی خبر جان فشانی کردند.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ - 14May 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، عبدالله احمدی در نوزدهم آبان سال 1344 در روستای شاهپور آباد شهرک ابوذر پا به عرصه گیتی نهاد.

وی کودکی آرام و باهوش بود. دوران کودکیش را در همان روستا سپری کرد و پس از رسیدن به سن علم آموزی، راهی مدرسه شد و تحصیلات خود را تا سال اول دبیرستان با موفقیت به پایان رسانید. او در کنار درس در کار کشاورزی نیز کمک حال پدر بود.

پس از رسیدن به سن خدمت مقدس سربازی، راهی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام گردید. سرانجام این شهید بزرگوار دهم اردیبهشت 1365 در منطقه عملیاتی فکه بر اثر اصابت ترکش به بدنش، به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید عزیز در شهرستان اليگودرز به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحيم أشهد أن لا إله الا الله و أشهد أن محمدا رسول الله

و أشهد أن عليا ولی الله و أشهد أن الخمینی روح الله ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتا بل أحياء عند ربهم یرزقون

بر همه جوانها واجب است که به جبهه بروند و جبهه را گرم نگه دارند (امام خمینی)، چون در میدان جنگ بودم لازم دانستم که چند کلمه ای به عنوان وصیت نامه بنویسم و هر چه در سطرهای زیر قید می شود مورد تایید اینجانب عبدالله احمدی میباشد.

این راهی را که من انتخاب کرده ام با آگاهی کامل تا به اینجا پیموده ام و این راه انبیاء و اولیاء طب و راه امام امت و راه شهیدان صدر اسلام است و تنها هدف من پیروی از دستورات الهی می باشد. انا لله و انا اليه راجعون

با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام امت خمینی بت شکن و با درود بیکران به تمامی شهدای صدر اسلام از کربلای حسینی تا عصر کربلای خمینی و با سلام بر شهدای گمنام في سبيل الله و با سلام به پدر و مادر عزیز و ارجمند را با سلام به برادران و خواهران عزیزم.

برادران، خواهرم و ای پدر و مادر عزیزم من وصیتنامه خود را چنین آغاز می کنم:

ای مردم همیشه در صحنه تقاضا دارم که همچون گذشته، پشتیبان امام و روحانیت باشید که این مردم با ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند و اسلام را زنده کردند و قدم به قدم بر ضد این منافقین از خدا بی خبر جان فشانی کردند. به قول گفته ی امام عزیزمان اگر روحانیت نبودند ما الان از اسلام خبری نداشتیم و اگر شهادت آیت الله سعیدی، نواب صفوی، آیت الله مصطفی خمینی، امام موسی صدر، محمدباقر صدر، مدنی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی، بهشتی، مطهری، رجائی، باهنر نبود، اسلام به این منزلت رشد نمی کرد و خون این شهیدان بود که انقلاب ما تا به این حد رسیده است و ان شاء الله به پیروزی خواهد رسید و به قول گفته ی امام عزیزمان شهادت عشق است ما را از معشوق خود نترسانید.

خدایا به خون پاک و گلگون حسین ابن علی ع و به خون پاک دستهای بریده ابوالفضل العباس ع ، خمینی و یارانش را تا انقلاب امام زمان (عجل الله فرجه) نگهدار. آمین به حق محمد و آل طاهرین.

سخنی چند با پدر و مادر و برادران و خواهرم:

پدر جان امیدوارم که حالت خوب باشد. پدر جان میدانم که خیلی رنج و زحمت و ناراحتی کشیدی تا من را به این سن و بلوغ رساندهای. پدر جان از تو می خواهم که مرا حلال کنی و در شهادت من ناراحت نباشی و افتخار کنی که همچون فرزندی تربیت کرده ای و امانت خدا را به او بازگردانده و از شما میخواهم که صبور باشی

مادر جان امیدوارم به خدای بزرگ که حالت خوب باشد و مادر جان تو خیلی در حق من رنج و زحمت کشیده ای و امیدوارم شیر پاکی که به من دادی حلالم کنی و من از پدر و مادری پرورش یافته ام تا بتوانم خون ناقابلم را در راه خدا هدیه کنم و از شما می خواهم که در رفتن من شکیبا باشید و از تو خواهرم میخواهم که زینب وار رفتار کنی و حجابت را حفظ کنی، همیشه راه حق را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار