امام جمعه خرم آباد:

شهید راهش را به ما سپرده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: شهید راهش را به ما سپرده است  و شهدا هم سنگران و کسانی را می‌خواهند که راه آنها را ادامه دهند.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 14May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز در جلسه ویدیو کنفرانس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان که با حضور«حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان و «محمود ثمینی » معاون سیاسی - امنیتی استانداری لرستان، که سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهید جسمش را به خاک می‌سپارد و روحش را به الله اللعین می‌فرستد و راهش را به ما می‌سپارد، شهدا هم سنگران و کسانی را می‌خواهند که راه آنها را ادامه دهند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهیدان باعث موفقیت ما می‌شود و باید راه آنها را ادامه دهیم و مراکز فرهنگی دفاع مقدس در همین راستا است و ما به عنوان همسنگران شهدا باید این راه و هدف را زنده نگه داریم و فقط این نیست که خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم که خاطره آن ها مسیر زندگی ما را تغییر می‌دهند بلکه مهم این است که ما نیازمند به راه شهدا هستیم.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: اگر لحظه ای از یاد شهدا غفلت کنیم در همین دنیا زمین میخوریم و در همین دنیا سیلی میخوریم، ما نیاز به این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس داریم چون هر شهری از شهر های استان ما شهدا و جانبازانی را دارد که آنقدر زیبایی آفریدند  که مستعد آن هستند که  این مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساخته شود و الگویی برای جوانان ما باشد.

شاهرخی بیان کرد: امیدواریم این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان ما دچار مرور زمان نشود و جز طرح های ناتمام قرار نگیرد و کاری کنیم که هر چه زودتر ساخت بنای آن به پایان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار