مدیر روابط عمومی اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«ابراهیم آذربو» از برگزاری نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ - 15May 2020

«ابراهیم آذربو» مدیر روابط عمومی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج اظهار داشت: کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس یکی از کمیته‌های 9 گانه ذیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که مدیرکل صدا و سیمای استان ریاست آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه نخستین نشست این کمیته فردا شنبه با حضور ادارات و نهادهای عضو برگزار می‌شود، افزود: در این نشست برنامه‌های پیشنهادی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مطرح و بررسی می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این کمیته منجر به تدوین برنامه‌های فرهنگی شاخصی برای اجرا در مناسبت‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس می‌شود.

آذربو عنوان کرد: پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس، تولید محتوا شامل موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، پادکست و غیره در حوزه فضای مجازی و تولید نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای در حوزه دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف این کمیته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار