امام جمعه شهر بردخون:

رژیم صهیونیستی مانند غده‌ای سرطانی در قلب دنیای اسلام نفوذ کرده است

حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌حسینی» گفت: رژیم صهیونیستی مانند غده‌ای سرطانی در قلب دنیای اسلام نفوذ کرده و کشورهای مسلمان به جای اتحاد و مبارزه با این رژیم، هر روز به این رژیم نزدیک می‌شوند که نیاز است همه مسلمانان اعتراض خود را به این رژیم اشغالگر نشان دهند.
کد خبر: ۳۹۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 15May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌حسینی» امام جمعه شهر بردخون در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: ویروس کرونا تمام دنیا را تحت تأثیر قرار داده و زندگی مردم را دچار تغییر کرده که باید بیشتر دقت کنیم و تابع قانون و دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم که تاکنون با همکاری مردم و مسئؤلان، وضعیت شهرستان دیّر مناسب بوده است.

وی به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: جمعه آینده روزجهانی قدس است که حضرت امام راحل(ره) جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا موضوع فلسطین فراموش نشود.

رکنی حسینی افزود: رژیم صهیونیستی مانند غده‌ای سرطانی در قلب دنیای اسلام نفوذ کرده و کشورهای مسلمان به جای اتحاد و مبارزه با این رژیم، هر روز به این رژیم نزدیک می‌شوند که نیاز است همه مسلمانان اعتراض خود را به این رژیم اشغالگر نشان دهند.

امام جمعه بردخون با اشاره به گرانی کالاها در کشور بیان کرد: در حالی که کرونا در همه دنیا و کشور ما گسترش یافته، عده‌ای با احتکار و گرانی کالا مردم را در فشار قرار می‌دهند و نظارتی بر این گرانی‌ها وجود ندارد.

رکنی‌حسینی با انتقاد از نبود نظارت بر بازار و کالاهای ضروری مردم، اضافه کرد: برخی افراد همچون زالو هر روز کالایی را احتکار می‌کنند و سود هنگفتی را به جیب می‌زنند که از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم این افراد زالوصفت را به اشد مجازات برسانند.

وی در بخش دیگری به دوران حکومت پنج ساله امام علی(ع) به عنوان بهترین الگو برای دولتمردان و حاکمان اشاره کرد و ادامه داد: قانون‌مداری، شایسته‌سالاری، قاطعیت و عدالت در اجرای قانون و ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل از مهم‌ترین ویژگی‌های حکومت آن حضرت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها