امام جمعه گتوند:

آمریکا می‌خواست دستگاه‌های تنفسی به ایران وارد نشود، اما ایران صادر کننده این دستگاه شد

حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور به دستاورد‌ها و جهش تولید در برابر رکود کرونا در ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواست دستگاه‌های تنفسی به ایران وارد نشود، اما ایران صادر کننده این دستگاه شد.
کد خبر: ۳۹۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ - 15May 2020

آمریکا خواست دستگاه های تنفسی به ایران وارد نشود، اما ایران صادر کننده این دستگاه شد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «اسماعیل اسدپور» امام جمعه گتوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در مقابله با کرونا اظهار داشت: تهیه ماسک در شهرستان گتوند از سوی برخی از گروه‌های جهادی کلید خورد.

وی افزود: گروه های جهادی، ستاد مردمی مبارزه با کرونا و بسیج هر شب عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها و اماکن عمومی را انجام می دهند و با رعایت تمام موازین و پروتکل های بهداشتی همچنان پای کار هستند.

امام جمعه گتوند گفت: جا دارد که یک خیزش دوباره در شهرستان گتوند برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام اسدپور به دستاوردها و جهش تولید در برابر رکود کرونا در ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا خواست دستگاه‌های تنفسی را به ایران وارد نکنند، اما ایران صادر کننده این دستگاه شد.

وی ادامه داد: آمریکا، ایران را در مبارزه با کرونا به سخره گرفت اما خود آمریکایی ها ده ها برابر سخره جهانیان شدند.

امام جمعه گتوند گفت: اجرا شدن رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سراسر ایران، مدیریت میدانی با اقدامات جهادی، اقدام جهادی ذهنی و امیدآفرینی درجامعه از اقداماتی بود که در این مدت به خوبی انجام شد.

حجت الاسلام اسدپور به تقدس بخشی درمانی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی برادران و خواهران پرستار را مدافعان سلامت و کشته های آنها را شهید قلمداد می کنند.

وی در ادامه شهادت نیروهای ارتش را تسلیت گفت و ادامه داد: ابعاد این حادثه در دست بررسی است و مثل گذشته صادقانه به مردم اعلام می شود. اصل این است که این ارتش، سپاه و قوای نظامی ایران اسلامی مستحکم در مقابل کفر، استکبار و آمریکای جهانخوار ایستاده و آمریکا و استکبار چند مرتبه در هشت سال دفاع مقدس، در سوریه، عراق و اکنون در یمن سیلی محکم خورده اند.

به گزارش دفاع‌پرس، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نیز همانند هفته گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیروهای فوریت های پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و برپایی ایستگاه تب سنجی در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان گتوند استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار