دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) عنوان کرد؛

تولید ۲ میلیون ماسک توسط جهادگران قرارگاه امام رضا (ع)

مهدی مسکنی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، جمعیت جهادگران امام رضا (ع) تا کنون دو میلیون ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۹۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷ - 16May 2020

تولید ۲ میلیون ماسک توسط جهادگران قرارگاه امام رضا/ قرارگاه امام رضا بیشترین کمک‌ها را به بیمارستان‌ها داشته است«مهدی مسکنی» دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با بیان اینکه جهادگران این قرارگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، در جای جای تهران و کشور اقدامات خود را در جهت کمک‌رسانی به نیازمندان آغاز کردند، اظهار داشت: دو میلیون ماسک، ۱۰۰ هزار گان و پنج میلیون مواد ضدعفونی‌کننده توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تولید و توزیع‌ شده است.

وی ادامه داد: طبق آمارها قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بیشترین کمک را به بیمارستان‌ها داشته است.

مسکنی با بیان اینکه امروز کمیته امداد مکانی برای حمایت و حضور جهادگران است، گفت: در تهران گروه‌های جهادی و خیریه‌ها با هماهنگی با یکدیگر و با کمترین موازی‌کاری، نیازمندان را به صورت دقیق شناسایی و به آن‌ها کمک رسانی می‌کنند.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) افزود: موسسات، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی اطلاعات نیازمندان را در سامانه «سایه» ثبت می‌کنند و به صورت هوشمند به دغدغه نیازمندان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار