برگزاری جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خاش

اولین جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 16May 2020

برگزاری جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اولین جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت سالروز آزادسازی خرمشهر به حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار در شهرستان خاش برگزار شد.

«فریبرز نیکبخت» معاون فرماندار شهرستان خاش نیز در این جلسه اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن ضربه‌های گسترده‌ای که نظام سلطه از انقلاب ایران دریافت کرد با اجیر کردن صدام توسط کشورهای عرب منطقه جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نابودی آن و با دلایل واهی جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد که با عزم ملی و حمایت و رهنمود‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی نتوانستن به اهداف‌ شومشان در حمله به ایران دست یابند.

وی گفت: شاخص رهنمودها و دستورات امام خمینی (ره) را در شکستن حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر می‌توان مشاهده کرد که زمینه ساز عملیات‌های پیروزمندانه دیگری در طول دفاع مقدس شد.

این مسئول در ادامه از تمام کمیته‌های چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس خواست تا با تولید محتوا در فضای مجازی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از این ظرفیت بلقوه در دوران شیوع ویروس کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها