محمدی در نشست خبری مطرح کرد؛

همکاری شهرداری و سپاه پاسداران در راستای برطرف کردن مشکلات شهری

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری با بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی همکاری‌های خوبی دارد، گفت: هدف این همکاری‌های برطرف کردن مشکلات شهری است.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ - 16May 2020

همکاری شهرداری و سپاه پاسداران در راستای برطرف کردن مشکلات شهریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامحسین محمدی» رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه در یک سال گذشته فعالیت‌های زیادی در این سازمان صورت گرفته است، اظهار داشت: در عرصه شهری امروز نیازمند مفهوم‌سازی جدیدی هستیم و امروز باید در خصوص زندگی شهر و شهروندی تعریف جدیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید با تعاریف جدید تعلق خاطر مردم را به شهر تهران بیشتر کنیم، گفت: شهردار تهران در ۷۰ درصد از مصاحبه‌ها، سرمقاله و... به دنبال ادبیات‌سازی برای مدیریت جدید شهری است.

محمدی با بیان اینکه امروز شهرداری با بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی همکاری‌های خوبی دارد، افزود: هدف این همکاری‌های و گفت‌وگو‌ها برطرف کردن مشکلات شهری است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در خصوص دیپلماسی شهری عنوان کرد: دپیلماسی شهری با دیگر کشور‌ها در جهت ترمیم برند تهران و جذب توریست است.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها در شهر تهران به‌عنوان یک اتئلاف در جهت برطرف کردن مشکلات پیچیده تهران نقش دارند و یکی از بزرگترین ذی‌نفعان شهرداری تهران، رسانه‌ها هستند.

محمدی با بیان اینکه با تقویت زیرساخت‌های نوین به دنبال ایجاد یک ارتباط عمیق با مردم هستیم، گفت: با توسعه زیرساخت‌های نوین شهری محتوا به راحتی در منظر شهروندان قرار می‌گیرد و باعث می‌شود شهروندان مشکلات شهری را مشکلات خود بدانند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خشت طلایی در روزهای پایانی آبان بیان کرد: امسال یک بخش جدید در خصوص کرونا و تجربیات کرونا به این جشنواره اضافه شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در خصوص برگزاری جشنواره رسانه‌های شهری گفت: جمع‌آوری آثار از چند ماه گذشته آغاز شد، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، جمع‌آوری آثار تا دهم خرداد تمدید شده است.

محمدی با اشاره به رونمایی شبکه شهر در هفته آینده عنوان کرد: برنامه‌های این شبکه چند رسانه‌ای از روزی ۳۰ دقیقه شروع می‌شود و به روزی سه ساعت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سناریو‌های متعددی برای شرایط بحرانی در شهر تهران طراحی شده است، افزود: سازمان مدیریت بحران متولی مقابله با کرونا است و شرایط تهران همچنان بحرانی است؛ لذا همچنان ضدعفونی اتوبوس‌ها، مترو و ساختمان‌ها برقرار است.

محمدی در خصوص حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ما اعلام کردیم که ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشکل دارد و تصمیم بر این بود که ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند که متاسفانه اینگونه نشد.

وی عنوان کرد: با همکاری دولت و شهرداری تهران از یکی دو هفته آینده کلنگ‌زنی پادگان ۰۶ برای تبدیل آن به فضای سبز، کلید خواهد خورد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در خصوص اجرای مجدد طرح ترافیک هم گفت: فردا جلسه‌ای بین معاونت حمل و نقل شهرداری و پلیس در این‌خصوص برگزار و تکلیف این موضوع و نحوه برگزاری آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها