مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهل و سه هفته متوالی انجام می‌شود

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهل و سه هفته متوالی از سوم خرداد تا 27 اسفند سال 1399 انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ - 16May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یزد اظهار داشت: برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در چهل و سه هفته متوالی از سوم خرداد تا 27 اسفند سال 1399 انجام می شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن 63 عنوان برنامه برای این ایام افزود: این برنامه ها برای تمام دستگاه ها ارسال شده است و منتظر برنامه های ادارات هستیم.

سرهنگ زارع ادامه داد: انتظار داریم همه فرمانداری ها و ادارات به مستندسازی نقش دستگاه  تحت امر خودشان در دوران دفاع مقدس بپردازند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید بیان کرد: تولید کتاب های ماندگار از فعالیت های چهل ساله دفاع مقدس و فعالیت جهادگران در مبارزه با کرونا  از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری کنگره استانی شهدا در یزد، اذعان کرد: این کتاب ها با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد و نهاد کتابخانه ها منتشر می شوند و در این کنگره استفاده خواهند شد.

سرهنگ زارع یاد و خاطره عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و پیشنهاد کرد: به مناسبت سوم خرداد شب شعر و خاطره، یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، تجلیل از خانواده فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده های حوزه سلامت برگزار و تهیه محتوای مناسب با عملیات بیت المقدس برای ارائه به شبکه آموز استان انجام شود.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد خواستار تکمیل یادمان های شهدای گمنام در تمام شهرستان ها، طراحی و نصب المان مقام زن در مرکز فرهنگی دفاع مقدس، همکاری ادارات کل برای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار