استاندار یزد:

سوم خرداد تجلی اراده یک ملت است

«محمد علی طالبی» در جلسه شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یزد سوم خردادماه را تجلی اراده یک ملت برای دفاع از هویت و تمامیت ارضی یک کشور دانست.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ - 16May 2020

سوم خرداد ماه تجلی اراده یک ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یزد اظهار داشت: سوم خردادماه تجلی اراده یک ملت برای دفاع از هویت و تمامیت ارضی یک کشور است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر دریایی از روحیه و انرژی به مردم و رزمندگان تقدیم کرد که در ادامه توانستند جانانه از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

طالبی همدلی همه آحاد مردم را در پیروزی رزمندگان و آزادسازی خرمشهر پررنگ قلمداد کرد و ادامه داد: این روحیه‌ای بود که ما از همه بحران‌ها عبور داده است و همین همبستگی باعث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز شد.

استاندار یزد بیان کرد: در شرایط کنونی کشور که اجازه نداریم برنامه‌های حضوری برگزار کنیم می‌توانیم برنامه‌ها را به‌گونه‌ای دیگر برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

این مقام مسئول محدود بودن مخاطبین برخی برنامه‌ها را مشکلاتی دانست که گریبانگیر برخی برنامه‌های دفاع مقدس هم شده است و تاکید کرد: برنامه‌ها باید همه مردم را در بر گیرد که این مهم با استفاده از فضای مجازی محقق می‌شود.

طالبی در ادامه با رسیدگی به مصوبات قبلی این شورا، گفت: باید اعتبار مورد نیاز تکمیل مرکز فرهنگی تامین شود و یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌ها احصاء و با اعتبار فرمانداری‌ها ومشارکت بخش خصوصی تا پایان امسال تکمیل شود.

استاندار یزد بیان کرد: ثبت خاطرات کار بسیار ارزنده‌ای است؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌هایش را در این زمینه ارائه دهد؛ بخشی از بودجه را ما تامین می کنیم که این کار نیز انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار