تشریح برنامه‌های پیشنهادی کمیته فرهنگی، اجتماعی رسانه‌ای دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد برنامه‌های پیشنهادی کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۹۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 16May 2020

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نوذر استوار» قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد امنیت، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس پایه بسیاری از توانمندی‌های نظامی و غیرنظامی و  سیاسی و امنیتی کشور است.

وی با بیان اینکه امسال مقارن با چهلمین سالروز دفاع مقدس است، افزود: صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش‌بینی کرده که از آن جمله می‌توان به مستندسازی زندگینامه شهدای شاخص استان، برگزاری میزگردهای تخصصی در خصوص چرایی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و معرفی شهدای دوران دفاع مقدس به صورت هفتگی اشاره کرد.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هر دو هفته یک بار عملیات‌های دوران دفاع مقدس با حضور رزمندگان و پیشکسوتان در شبکه استانی دنا بازخوانی می‌شود، ابراز کرد: تولید نم‌آهنگ و تولید 40 برنامه رادیویی و 40 برنامه تلویزیونی از دیگر برنامه‌های صدا و سیما در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

استوار عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود حوزه هنری نسبت به تولید کتاب 40 شعر برگزیده شاعران استان در حوزه دفاع مقدس اقدام و این کتاب را برای رونمایی در هفته دفاع مقدس آماده کند.

وی با بیان اینکه برای انتشار برنامه‌های و محتواهای تولید شده باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، گفت: برنامه‌های حوزه دفاع مقدس باید با حضور سه نسل (ایثارگران دوران دفاع مقدس و دو نسل پس از آن) اجرا شود.

قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری یاسوج از روز سوم خرداد تا پایان سال ماهیانه یک یا چند بنر به صورت ویژه در مکان‌های در دید عموم نصب و پیام‌های مرتبط با دفاع مقدس منتشر کند.

استوار طرح یک تله‌فیلم با محوریت دفاع مقدس با مشارکت صدا و سیما و سپاه را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی عنوان و بیان کرد: هر کدام از دانشگاه‌های استان یک پژوهش با محوریت دفاع مقدس انجام دهند.

وی تکمیل روزشمار دفاع مقدس، برگزاری لیگ ورزشی با عنوان ایثار  به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و تولید یک اثر شاخص در زمینه نقش زنان در دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار