توزیع ضیافت افطار پنج هزار نفری اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیازمندان اهوازی

مسئول گروه جهادی امام روح الله مسجد امام خمینی (ره) گفت: هرساله رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه پخت افطار و توزیع آن در بین مومنین سراسر کشور را دارد که امسال توفیق شد این کار به تعداد پنج هزار پرس در شهر اهواز با تلاش گروه جهادی امام روح الله (ره) انجام شود.
کد خبر: ۳۹۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ - 16May 2020

ضیافت افطار 5 هزار نفری مقام معظم رهبری با تلاش بسیجیان اهوازی

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «حمید رعیتی» مسئول گروه جهادی «امام روح الله» مسجد امام خمینی (ره) منطقه فاز دو پادادشهر اهواز اظهار داشت: ضیافت افطار پنج هزار نفری رهبر معظم انقلاب اسلامی با تلاش بسیجیان گروه جهادی امام روح الله (ره) برپا شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های گروه جهادی در ماه مبارک رمضان، اطعام افراد آسیب دیده از ویروس کرونا و توزیع غذای گرم در مناطق محروم این کلانشهر است.

رعیتی درخصوص ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهواز بیان داشت: هرساله رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه پخت افطار و توزیع آن در بین مومنین سراسر کشور را دارد که امسال توفیق شد این کار به تعداد پنج هزار پرس در شهر اهواز با تلاش گروه جهادی امام روح الله (ره) انجام شود.

مسئول گروه جهادی «امام روح الله» گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور همه کار‌ها و اقدامات از پخت تا توزیع افطار با رعایت کلیه نکات بهداشتی انجام شد.

گروه جهادی امام روح الله مسجد امام خمینی (ره) منطقه فاز دو پادادشهر اهواز از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی منطقه کرد و پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان به آسیب دیدگان از ویروس کرونا، تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته شامل؛ مایحتاج‌های غذایی و بهداشتی و همچنین تعداد ۱۰ هزار پرس غذا جهت افطار در مناطق محروم توزیع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها