یادداشت/ عذرا شباب

شب قدر فرصتی در حرم‌های دل برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)

حرم‌های دلمان را در شب قدر به امید تعجیل در ظهور مولایی که گره گشای همه مشکلاتمان است الغوث الغوث گویان صدا زنیم تا صبح ظهور العجل العجل‌تر شود و آمال و آرزوی شیعه رخ از پرده غیبت برگشاید.
کد خبر: ۳۹۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ - 16May 2020

شب قدر فرصتی در حرم های دل برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج)

گروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ ماه رمضان موسم رخداد در بند شدن شیطان و رهایی بنده است، فصلی از زندگی دنیوی که انسان در عمق وجود محتاجش به خلاص شدن از عصیان‌هایش در طول گذشت یک سال از طول عمرش احساس می‌کند.

رمضان فصل بهار بندگی در گذر از مسیرهای نا اهلی و افسار گسیخته مخلوقی است که در دل گروه خالقشان دارند و به دنبال بهانه ای برای عفو و بخشش از تمام گذشته‏ های غفلت زده خویشتن است.

بنده ای که بدون احساس شرمندگی از حضور خداوند در هر دقیقه و ثانیه پا در هر معصیتی نهاده است و طعم هر لذت گناهی را چشیده است و این رمضان است که زمینه طلب مغفرت را مخصوصا در شب های پر فضیلت قدر فراهم کرده است.

 معبود و پادشاه عالیمان به هر دستاویزی به دنبال کشاندن بنده اش به سوی خویش است شبی که عاقبت بخیری را می تواند با پیمودن راه‏ های صد ساله به یک شب ختم و زندگی جاودانه بهشتی را نصیب بندگان شود.

شبی که از هزاران شب بهتر و با فضیلت است چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که «شب هایی که ملائکه ی خدا نازل می گردند و مجاهدان راه خدا را از معارجی که با نور فرش شده است به معراج می برند».

شب قدر شب زمزمه نجوای خاموش دلانیست که به دنبال قلم عفو بر گناهانشان هستند فرصتی برای آشتی مخلوق با خالق شبی که درب های آسمان رحمت گشوده می شود و ملائک فوج فوج به سمت زمین می آیند و چشمان  بارانی که به امید رحمت و مغفرت خداوند دیده به سمت کهکشان ها برده اند تا ملائک نوید آمرزیدن را مژده دهند.

هرچند دلگیرانه است که امسال شب‌های قدر به واسطه ویروس نامیمون کرونا شاهدحرم‌های خالی هستیم اما حرم های دلمان به امید تعجیل در ظهور مولایی که گره گشای همه مشکلاتمان الغوث الغوث گویان صدا می زنیم تا صبح ظهور العجل العجل تر شود و آمال و آرزوی شیعه رخ از پرده غیبت برگشاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار