مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

چاپ اولین نسخه از مقالات دانشنامه دفاع مقدس در استان خوزستان

فاضل بنی اسد گفت: در اولین نسخه چاپ شده دانشنامه دفاع مقدس خوزستان 32 مقاله در حوزه جغرافیا، نظامی، شهدا و اشخاص و فرهنگی، اجتماعی منتشر شده است.
کد خبر: ۳۹۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ - 16May 2020

چاپ اولین نسخه از مقالات دانشنامه دفاع مقدس در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فاضل بنی اسد» مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز از چاپ اولین نسخه از مقالات دانشنامه دفاع مقدس خوزستان خبر داد و اظهار داشت: به لطف پروردگار و با همت عمومی و دغدغه مدیران و مسئولین خوزستانی شاهد چاپ اولین نسخه از مقالات دانشنامه دفاع مقدس خوزستان بودیم.

وی افزود: در این نسخ چاپ شده 32 مقاله در حوزه جغرافیا، نظامی، شهدا و اشخاص و فرهنگی، اجتماعی منتشر شده است.

بنی اسد گفت: اهمیت دانشنامه دفاع مقدس خوزستان همین قدر که برای ما خوزستانی ها اهمیت دارد به همین میزان هم برای سراسر کشور حائز اهمیت است فلذا حساسیت و دقت نظر ما در انتشار این اثر علمی دفاع مقدس دوچندان خواهد بود چرا که یکی از مراجع مکتوب حوزه دفاع مقدس برای نسل های آینده است.

مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان از همه کسانی که در این حوزه تلاش کردند و دغدغه داشتند تشکر کرد و افزود: از سردار علی پور مدیر کل پیشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، سردار شیخ رباط که مدیریت و نظارت جهادی، سردار یوسفی مدیرکل فعلی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، کلیه مدیران اداره کل و همکاران و پیشکسوتان ایثارگر استان و همچنین کارگروه های مختلف در این عرصه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار