فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با مشارکت پرسنل ناجا در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده گفت: در خوزستان نیز نیروی انتظامی با همکاری مجموعه عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات و حوزه فرماندهی با تلاش‌ها و کمک‌های بسیار خوبی که همکاران در سراسر استان داشتند، شاهد رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات در سطح استان بودیم.
کد خبر: ۳۹۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ - 16May 2020

انجام کمک‌های مومنانه و مواسات همدلی با مشارکت پرسنل ناجا در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی خوزستان از برگزاری رزمایش کمک مومنانه پلیس استان و تهیه ۴۵۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای منویات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر کمک‌های مومنانه و مواسات در جامعه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای ابلاغیه فرمانده ناجا با همکاری سازمان عقیدتی و سیاسی در سراسر کشور الحمدلله کمک‌های بسیار خوبی انجام داد.

وی افزود: در خوزستان نیز نیروی انتظامی با همکاری مجموعه عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات و حوزه فرماندهی با تلاش‌ها و کمک‌های بسیار خوبی که همکاران در سراسر استان داشتند، شاهد رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات در سطح استان بودیم.

سردار عباس زاده گفت: در این رزمایش حدود ۴۵۰ بسته معیشتی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط همکاران ما تهیه شده که تقریبا ۵۰ درصد آن برای مجموعه کارکنان نیازمند در نیروی انتظامی و مابقی به افرادی که در سطح شهرستان‌ها شناسایی شدند، توزیع خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: الحمدلله مجموعه نیروی انتظامی با همراهی و همکاری خانواده کارکنان گرانقدر آنان این آمادگی را دارند که کمک‌های مومنانه را تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار