سرهنگ غفاری:

موفقیت ایران در مبارزه با کرونا نتیجه فداکاری کادر درمان است

فرمانده سپاه ماکو گفت: موفقیت ایران در مقابله با کرونا نتیجه فداکاری کادر بهداشت و درمان است که به صورت جهادی عمل کردند.
کد خبر: ۳۹۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 16May 2020

موفقیت ایران در مبارزه با کرونا نتیجه فداکاری کادر درمان است

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری، فرمانده سپاه ماکو، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران با ویروس کرونا به صورت جدیت و عزمی جهادی مقابله می‌شود و مبارزه با این ویروس یک تکلیف برای همگان است.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته جهان در مقابله با این بیماری درمانده و عاجز شده‌اند، افزود: تعدادی از این کشورها در همان ابتدای شیوع کرونا در کشور جمهوری اسلامی را آماج حملات خود قرار داده بودند اما در حال حاضر مدیریت خودشان زیر سوال رفته و توانایی جمهوری اسلامی برای مدیریت کرونا آشکار شده است.

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه موفقیت ایران در مقابله با کرونا نتیجه فداکاری کادر بهداشت و درمان است، ادامه داد: مردم و گروه‌های بسیجی نیز در کنار کادر درمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی مردم ایران بارها در میادین مختلف به دشمنان ثابت شده بود، عنوان کرد: در شرایط کنونی این ویژگی مردم ایران در سطح جهان بازتاب داشت و به نوعی کارآمدی حکومت دینی و ولایی در قضیه مقابله با کرونا برای همگان عیان شد.

سرهنگ غفاری با اشاره به ناتوانی آمریکا در مقابله با کرونا تصریح کرد: تلفاتی که کرونا بر اقتصاد و نیروی انسانی این کشور وارد کرد بیشتر از همه تلفاتی بوده که این کشور در جنگ‌های سال‌های اخیر متحمل شده است.

وی با بیان اینکه کرونا ضعف و قدرت پوشالی آمریکا را به همه نشان داد، خاطرنشان کرد: آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارد در مواجهه با ویروس کرونا به حدی از ناتوانی رسیده که این ناتوانی موجب نارضایتی مردم این کشور نیز شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار