سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‎‌‎پرس:

نگهداری یک‌ساله معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد باعث تکمیل چرخه بازپروری می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با نگهداری یک‌ساله معتادان در مراکز بازپروری علاوه بر رفع گله نیروی انتظامی در زمینه نگهداری معتادان، چرخه بازپروری معتادان متجاهر به صورت کامل اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸ - 17May 2020

با نگهداری یک ساله معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد چرخه بازپروری تکیل خواهد شدسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به نگهداری یک ساله معتادان متجاهر در کمپ‌های ترک اعتیاد اظهار داشت: پس از درخواست‌های متعدد ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر این موضوع پس از سال‌ها به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با نگهداری یک ساله معتادان در مراکز بازپروری علاوه بر رفع گله نیروی انتظامی در زمینه نگهداری معتادان چرخه بازپروری معتادان متجاهر به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه در خصوص ساخت 40 کلانتری در سطح تهران گفت: این موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد و در این خصوص با مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر جلسات متعددی برگزار شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه طبق قانون شهرداری موظف به در اختیار گذاشتن زمین برای ساخت کلانتری و مشارکت در ساخت است، افزود: مسئولین شهری در خصوص ساخت کلانتری در سطح تهران قول همکاری دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار