عملیات بزرگ ارتش و حشدالشعبی عراق در سه استان

ارتش و سازمان حشدالشعبی عراق، امروز عملیات بزرگ علیه عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در بادیه سه استان را آغاز کردند؛ در جریان عملیات دیگر نیز نیروهای حشد پهپاد تروریست‌ها را سرنگون کردند.
کد خبر: ۳۹۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 17May 2020

عملیات بزرگ ارتش و حشدالشعبی عراق در سه استانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه سومریه‌نیوز، گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با نظارت فرماندهی عملیات مشترک، عملیات اسود الجزیره (شیران الجزیره) برای بازرسی بادیه شمالی الجزیره در الانبار و جنوب استان نینوی و نیز غرب استان صلاح‌الدین تا مرز‌های بین‌المللیِ مشترک با سوریه آغاز شد.

این بیانیه تصریح کرد: این عملیات شامل «وادی الثرثار»، فرودگاه «ژنو»، «سنیسله»، کوه «المنایف سحول راوه»، «الشعبانی»، «طریفاوی»، «وادی العجیج» و تپه‌های «الطیارات» است.

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق تأکید کرد: این عملیات برای تقویت امنیت و ثبات در این منطقه و تعقیب عناصر تروریستی و بازداشت آن‌ها انجام می‌شود.

از دیگر تحولات میدانی عراق این است که یگانی از هیئت حشدالشعبی عملیات نفوذ گروه تروریستی داعش به روستای «علی السعدون» در شهرستان «خانقین» را دفع کرد و تروریست‌ها مجبور به فرار شدند.

هیئت حشدالشعبی در بیانیه خود تأکید کرد که نیرو‌های حشد همچنین در جریان این عملیات، پهپاد تروریست‌های داعشی را سرنگون کردند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها