نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

زنده نگه‌داشتن دستاوردهای رزمایش مؤمنانه نیازمند جریان رسانه‌ای است

آیت‌الله «عبادی» گفت: رسانه‌ها نقش اصلی برای زنده نگه‌داشتن دستاوردهای رزمایش کمک مؤمنانه (مواسات) دارند.
کد خبر: ۳۹۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 17May 2020

گلایه «آیت‌الله عبادی» از رها شدن فضای مجازی/ زنده نگه‌داشتن دستاوردهای رزمایش مؤمنانه نیازمند جریان رسانه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در نشست با مسئول بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: باید از فرصت‌های پیش روی انقلاب اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی نهایت استفاده را کرد.

وی به اهمیت فضای مجازی در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ایشان فرمودند؛ «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم»؛ لذا انتظار این بود که فضای مجازی در طی این سال‌ها از سوی مسئولان دست‌اندرکار بهتر مدیریت می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه اگر سیاست و اندیشه مسئولان اجرایی کشور از این تفکر و از همان اوایل کار فرصت‌ها پشت مرزها تلف نمی‌شد و در این حوزه مستقل می‌بودیم، اضافه کرد: در ابتدا توجیه کردند که وابستگی فضای مجازی به خارج سبب منافع اقتصادی برای کشور می‌شود، اما بعد از مدتی کارشناسان اعلام کردند که بسیاری از نوسانات ارز و طلا به خاطر شیوه‌های ناسالم مدیریت فضای مجازی در کشور بوده است.

عبادی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: این رزمایش بزرگ فرهنگی، هم موجب سرفرازی برای انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم، نخبگان و جوانان مؤمن و انقلابی و هم سبب رسوایی کشورهای به اصطلاح متمدن غربی شد.

وی مطرح کرد: رسانه‌ها نقش اصلی برای زنده نگه‌داشتن دستاوردهای رزمایش کمک مؤمنانه(مواسات) را دارند لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «این هم یک مطالبه‌ جدی و یک آرزو است، ان‌شاءالله این آرزو برآورده بشود، کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین، زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند».

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی تأکید کرد: به حق لقب «سید شهیدان اهل قلم» شایسته سید مرتضی آوینی است چرا که هر کسی کتاب‌های او را مطالعه می‌کند، می‌تواند درک کند اندیشه او از چه عمقی برخوردار است.

عبادی خطاب به دست‌اندکاران امور رسانه و فضای مجازی، گفت: از افراد شایسته اهل فن برای تولید محتوای فرهنگی رزمایش کمک‌های مؤمنانه بهره بگیرید زیرا وقتی محتوا پر بار باشد و به جامعه عرضه شود استقبال می‌شود و جامعه به سمت شما می‌آید و کسی به زهر ریزی دشمنان توجهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کرونا ویروس بدتر از خودش یعنی نظام لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشاند، گفت: جلیقه زردهای فرانسه پس از 70 هفته اعتراض، می‌گویند که حاضریم با کرونا بمیریم اما با ویروس سرمایه‌داری زنده نمانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی بر نقش مهم قرارگاه رسانه‌ای شهید آوینی تأکید کرد و افزود: همان گونه که فیلم‌های شهید آوینی تبیین کننده بود، باید محتواهای شما هم تبیین کننده باشد چرا که امروز مردم دنیا نیازمند تفکر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها