فرماندار نکا:

مبارزه با مواد مخدر باید به فرهنگ عامه تبدیل شود

«عبدالجواد توحیدی‌مقدم» خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلایی بزرگ و تهدید کننده سلامت جامعه شد و گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به فرهنگ عامه تبدیل شود.
کد خبر: ۳۹۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 17May 2020

مبارزه با مواد مخدر باید به فرهنگ عامه تبدیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عبدالجواد توحیدی‌مقدم» فرماندار شهرستان نکا صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکا خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلایی بزرگ و تهدید کننده سلامت جامعه شد و اظهار داشت: باید از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها برای آگاهی بخشی استفاده کرد و همه به صورت میدانی و عملیاتی پای کار بیایند.

وی از وجود 5 منطقه آسیب‌زا در شهرستان نکا خبر داد و گفت: در سال گذشته 10 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شد و نگاه ویژه ای به حوزه مبارزه با مواد مخدر شهرستان وجود دارد.

توحیدی مقدم ضرورت تقویت پایش تصویری در مناطق آلوده را متذکر شد و تاکید کرد: همه شخصیت‌های صاحب نفوذ و چهره‌های اثرگذار در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر باید به صحنه بیایند.

وی از همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواست تا برنامه‌های مدون و عملیاتی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تهیه و در اسرع وقت به فرمانداری ارسال کنند.

وی راز و رمز موفقیت در تحقق برنامه‌ها را هم افزایی و آرامش در شهرستان خواند و ابراز امیدواری کرد با توسعه اقدامات پیشگیری و فرهنگی و مقابله ای شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها