عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مطرح کرد؛

طراحی سازوکار افزایش فشار بر ایران، هدف پمپئو از سفر به اراضی اشغالی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد وزیر خارجه آمریکا در سفر به اراضی اشغالی تلاش کرد طرح‌هایی را برای افزایش فشار بر کشورمان به عنوان الگوی اصلی مقاومت در منطقه طراحی و پیش‌بینی کند.
کد خبر: ۳۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 17May 2020

پیش بینی سازوکار افزایش فشار بر ایران، هدف پمپئو از سفر به اراضی اشغالیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  «سیدجواد حسینی‌کیا» در گفت‌وگویی، با اشاره به سفر پمپئو به اراضی اشغالی برای رایزنی درباره ایران، اظهار داشت: برگزاری انتخابات ایالات متحده نزدیک است از این رو ترامپ برای جلب توجه صهیونیست‌ها تلاش می‌کند با طرح موضوعاتی که مرتبط با ایران است، حمایت رژیم صهیونیستی را دریافت کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه رژیم صهیونیستی از نظر تامین امنیت اراضی اشغالی با مشکل جدی روبرو شده و این در حالیست که آمریکایی‌ها با اعلام حمایت همه جانبه نظامی از آنها، می‌خواهند سران صهیونیستی را با خود همراه کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند طرح شکست خورده معامله قرن را به طور ظاهری اجرایی کند، ادامه داد: بنابراین برای تحقق اقدام مذکور نیاز به همراهی آمریکایی‌ها دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه امروزه اسرائیلی‌ها نگران فعالیت‌های جبهه مقاومت هستند و این در حالی است که حضور نیرو‌های جریان مقاومت در منطقه بیش از گذشته محسوس است، تصریح کرد: از این رو پمپئو در سفر به اراضی اشغالی تلاش کرد طرح‌هایی را برای افزایش فشار بر کشورمان به عنوان الگوی اصلی مقاومت در منطقه طراحی و پیش بینی کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین وزیر امور خارجه آمریکا در این سفر تلاش کرد نظر صهیونیست‌ها را برای طرح مسائل ضدایرانی در شورای امنیت سازمان ملل جلب کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار