سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور/ خوزستان در وضعیت قرمز و لرستان در وضعیت هشدار

کیانوش جهانپور از بهبودی ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور خبر داد و گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان لرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.
کد خبر: ۳۹۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 17May 2020

خوزستان در وضعیت قرمز و لرستان در وضعیت هشدار/ بهبودی ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران کرونایی تاکنونبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموش پزشکی امروز درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و بهبودیافتگان این بیماری اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که از بین مبتلایان جدید، تعداد ۳۴۰ مورد بستری شدند. همچنین به وضعیت هزار و ۴۶۶ مورد از افرادی که در تماس با مبتلایان بودند، رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر رسید، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، متأسفانه ۵۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که به این ترتیب مجموع جان‌باختگان این بیماری به شش هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

جهانپور با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، ادامه داد: تعداد دو هزار و ۷۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تا کنون ۶۸۶ هزار و ۹۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است، عنوان کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان لرستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها