نظامیان صهیونیست به روی یک چوپان در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی آتش گشودند

نظامیان صهیونیست یک چوپان سوری را که مشغول چرای دام‌ در نزدیکی مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی بود به رگبار بستند و سپس پیکر نیمه جان او را ربودند.
کد خبر: ۳۹۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 17May 2020

نظامیان صهیونیست به روی یک چوپان در مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی آتش گشودندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که ساعتی پیش نظامیان رژیم صهیونیستی یک چوپان سوری را نزدیک مرز لبنان با سرزمین‌های اشغالی به رگبار بستند.

به گزارش پایگاه خبری النشره، یک کارگر سوری که مشغول چرای گله گاو متعلق به یک چوپان لبنانی بود در حین چرا در نزدیکی خط عقب نشینی(خطوط مرزی با سرزمین‌های اشغالی) توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «روسیات العلم» هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

شبکه المیادین هم اعلام کرد که نظامیان صهیونیست پیکر نیمه جان این چوپان سوری را ربودند و با خود به داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره ادعا کرد:« یک واحد از نیروهای نظامی اسرائیل در حالی که در منطقه جبل دوف در مرز با لبنان طبق معمول همیشه در حال رصد اوضاع بودند به فردی که از لبنان به داخل خاک اسرائیل وارد می‌شود مشکوک می‌شوند و فرد مظنون مورد اصابت نیروهای ارتش قرار می‌گیرد و سپس توسط بالگرد نظامی به یک بیمارستان اسرائیل منتقل شد و تحقیق درباره ابعاد این حادثه جریان دارد».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها