مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

ابلاغ دستورالعمل بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به ادارات آموزش و پرورش خوزستان

بابک نوری زاده گفت: در راستای نکوداشت مناسبت‌های انقلابی و به خصوص سوم و چهارم خرداد دستورالعمل بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه ادارات تابعه ابلاغ کردیم.
کد خبر: ۳۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 17May 2020

ابلاغ دستورالعمل بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به ادارات آموزش و پرورش خوزستان«بابک نوری زاده» مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از ابلاغ دستورالعمل بزرگداشت سی‌ و هشتمین سالروز آزادسازی خرمشهر ستاد کل نیروهای مسلح توسط معاونت پرورش و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: در راستای نکوداشت مناسبت‌های انقلابی به خصوص سوم و چهارم خرداد این دستورالعمل را به همه ادارات تابعه ابلاغ کردیم.

وی افزود: براساس این دستورالعمل، ادارات کل آموزش ‌و پرورش باید ضمن همکاری با ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان‌ها و مناطق تابعه، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متناسب با شرایط ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام کنند.

نوری زاده گفت: در همین راستا تلاش خواهیم کرد که با حفظ پروتکل های بهداشتی و مراقبتی نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای دانش آموزان در جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین مناسبت های ارزشمندی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد اقدامات لازم را به عمل آوریم.

ستاد بزرگداشت مراسم سوم خرداد در استان‌ها در قالب ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مسئولیت استاندار و دبیری مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و عضویت سازمان‌ها و نهادهای ذیربط فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها