مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

رزمایش کمک مومنانه احساس وظیفه مردم ایران به یکدیگر را نشان داد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: اجرای رزمایش کمک مومنانه این حقیقت را می‌رساند که مردم ایران در مقایسه با سایر جوامع نسبت به همنوعان خود احساس وظیفه و تکلیف کرده و نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نیستند.
کد خبر: ۳۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ - 17May 2020

رزمایش کمک مومنانه احساس وظیفه مردم ایران به یکدیگر را نشان داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، لیدا سیرانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی، امروز در آیین توزیع 100 بسته معیشتی گروه جهادی شاخه طوبی در میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: کمک به مستمندان و نیازمندان از توصیه‌های موکد قرآن و اسلام است که باید به این موضوع توجه ویژه کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش کمک مومنانه نشان دهنده همدلی مردم ایران است، افزود: انجام چنین کارهای خداپسندانه توسط مردم ایران این حقیقت را می‌رساند که مردم ایران در مقایسه با سایر جوامع نسبت به همنوعان خود احساس وظیفه و تکلیف کرده و نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نیستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: کرونا در کنار همه معایبی که داشت برخی تلنگرهای مثبت از جمله  پی بردن به ارزش کنار یکدیگر بودن ها، داشتن زندگی عادی بدون هیچگونه ترسی از ابتلا به بیماری و راحت و آزادانه قدم زدن در جامعه و هوای آزاد را هم داشته است.

وی با اشاره به حضور فعال بانوان بسیجی در کمک به افراد آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: گروه جهادی شاخه طوبی نیز در این راستا از همان ابتدا اقدام به تولید ماسک های بهداشتی و توزیع آنها در بین نیازمندان و کادر درمانی کرد.

سیرانی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی و کمک در انجام این کار خیرخواهانه نیز یکی دیگر از اقدامات جهادی بانوان بوده که شناسایی افراد نیازمند نیز توسط تعدادی از همین بانوان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون توزیع بسته های معیشتی در سه مرحله انجام شده است، عنوان کرد: توزیع بسته های معیشتی تا پایان ماه رمضان همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار