استاندار خوزستان خواستار شد؛

انجام برنامه های مناسبتی امسال با پیوست چهلمین سالگرد دفاع مقدس

غلامرضا شریعتی گفت: باید توجه داشته باشیم که همه برنامه های مناسبتی امسال با پیوست چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی و انجام شوند.
کد خبر: ۳۹۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 17May 2020

همه برنامه های مناسبتی امسال با پیوست چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی و انجام شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و دومین ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان امروز در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان برگزار شد.

در این نشست «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت شب های قدر و تاثیر معنویت در زندگی انسان به تشریح برنامه های سوم خرداد و چهارم خرداد پرداخت و اظهار داشت: گزارش مسئولین ستادی شهرستان های خرمشهر و دزفول حاکی از برنامه ریزی مناسب برای انجام برنامه های این مناسبت های ملی است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که همه برنامه های مناسبتی امسال با پیوست چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی و انجام شوند.

استاندار خوزستان گفت: حماسه های مردم خوزستان قابل شمارش و پردازش نیستند اما شاخص ترین آن ها در شهرهایی همچون خرمشهر، آبادان، دزفول، سوسنگرد و دیگر نقاط باید در سطح ملی برنامه ریزی و منتشر شوند.

شریعتی به رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با کرونا در برنامه ها و مناسبت های مختلف هم اشاره کرد و گفت: تلاش شود که رویکرد برنامه های امسال با محوریت رسانه ای، فضای مجازی و خلاقیت هنرمندانه در این عرصه ها باشد که نیاز به حضور فیزیکی احساس نشود و محتوای غنی تولید شده در این حوزه بتواند جبران مشارکت های اجتماعی و تجمعات را بنماید.

وی فرهنگ دفاع مقدس را جاری و همیشگی دانست و افزود: در برنامه های سوم خرداد و چهارم خرداد نباید از نقش ایثارگرانه جامعه پزشکی استان و کشور که برگرفته از همین فرهنگ دفاع مقدس است غافل شویم فلذا ایجاب می کند که هنرمندان ما با خلاقیت و نوآوری بتوانند آثاری خلق کنند که ترکیبی از حماسه های انقلاب، دفاع مقدس و ایثار اقشار مختلف در بحران های امروزی باشد.

استاندار خوزستان در پایان از اعلام حمایت همه جانبه در خصوص اجرای برنامه های ارزشمند حوزه دفاع مقدس خوزستان خبر داد و گفت: عزیزان مسئول ستاد شهرستانی این برنامه ها، خواسته های خود را جهت بررسی به ستاد استانی اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار