مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

چاپ اولین کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

سردار عباس یوسفی با اعلام خبر چاپ اولین کتاب حوزه دفاع مقدس به زبان انگلیسی در خوزستان گفت: کتاب «رازهای کهنه» اثر بانوی متعهد خوزستانی «مرجان درودی» با زحمات واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به زبان انگلیسی ترجمه و بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۹۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 17May 2020

چاپ اولین کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و دومین ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان از چاپ اولین کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد که امروزه ضرورت آن دوچندان است، حوزه نشر است.

وی با اعلام خبر خوشایند چاپ اولین کتاب حوزه دفاع مقدس به زبان بین‌المللی در خوزستان افزود:  کتاب «the old secrets» به معنی «رازهای کهنه» اثر بانوی متعهد خوزستانی «مرجان درودی» با زحمات واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به زبان انگلیسی ترجمه و بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

سردار یوسفی گفت: این کتاب به خاطرات ارزشمند «حکیمه شولی» بانوی پیشکسوت و ایثارگر دوران دفاع مقدس اهل خرمشهر و آبادان پرداخته است و ان‌شاءالله در روز سوم خرداد قصد داریم از این اثر رونمایی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از سرباز وظیفه «مهدی اسکندری» که زحمت ترجمه این کتاب را متحمل شدند، تقدیر کرد و افزود: در تلاش هستیم که محتوای ترجمه شده این کتاب را به شیوه های نوین در گستره بین الملل منتشر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار