مینو اصلانی:

مسئولان فریب لبخندهای دشمنان را نخورند

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: مسئولان مراقب لبخندهای دشمنان باشند و چهره واقعی آنها را در زیر نقاب ببینند، و این فرقی نمی‌کند که دشمن، سعودی یا غربی باشد.
کد خبر: ۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 28January 2015

مسئولان فریب لبخندهای دشمنان را نخورند

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، صبح امروز در چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی قهرمانی سپاه «جام ولایت» ویژه خواهران شاغل در سپاه و خانواده های پاسداران، گفت: ورزش باید برای زیرساخت تمدن اسلامی استفاده شود؛ چراکه سلامتی و نشاط با خمودگی مقابله میکند و باعث میشود کسانی که در معرض برنامههای شبکههای اجتماعی قرار دارند، از این برنامهها فاصله بگیرند.

وی افزود: ورزش همواره با فرهنگ توأم بوده و آن را برای کسب مقام و جام انجام نمیدهیم؛ چون در غیر اینصورت فقط بهدست آوردن عنوان هدف میشود و برای بهدست آوردن آن به هر وسیلهای حتی دوپینگ متوصل میشویم.

اصلانی با بیان اینکه خواهران ورزشکار در سپاه با حفظ حجاب و کسب مقامهای ورزشی، میتوانند بهعنوان الگو برای سایر ورزشکارهای جهان معرفی شوند، ادامه داد: جوان مسلمان همانند شهید «جهاد مغنیه» در تمام عرصههای ورزشی، نظامی، مداحی و شعرگویی تبحر دارد؛ در واقع این درسی است که ورزشکاران ما باید از این شهید سرافراز یاد بگیرند و بدانند ورزشکار نباید تکبعدی باشد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: اکنون در شرایطی زندگی میکنیم که شبکههای ماهوارهای هجوم خود را علیه بنیانهای فکری و فرهنگی ما با شدت دنبال میکنند و به دنبال آن هستند تا افکار جوانان ما را از جمعگرایی به سوی فردگرایی سوق دهند.

وی تأکید کرد: هرگز برای توطئهها و هجوم فرهنگی دشمنان، میدان را خالی نکنیم؛ زیرا استکبار در همه دورانها بوده و این هجمهها تازگی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها