جانشین فرمانده ناجا در دیدار با امام جمعه یزد:

برنامه‌ نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت/ ناجا بر اساس راهبرد آرامش کار خود را دنبال می‌کند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ارتقای امنیت را از برنامه‌های پیش روی ناجا عنوان کرد و گفت: ناجا بر اساس راهبرد آرامش، کار خود را در کشور دنبال می‌کند.
کد خبر: ۳۹۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ - 18May 2020

جهش در امنیت از برنامه‌های پیش روی ناجا/ نیروی انتظامی بر اساس راهبرد آرامش، کار خود را دنبال می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «قاسم رضایی» در دیدار با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مراجع و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از پلیس، اظهار داشت: استان یزد دارای علمای بزرگواری است و شهدای والامقام و ویژه‌ای را تقدیم نظام کرده و دارای جاذبه‌های معنوی بالایی است.

وی با بیان اینکه بنده حامل سلام فرمانده نیروی انتظامی، سردار «حسین اشتری» خدمت شما هستم، بیان کرد: در استان یزد شاهد وضعیت خوبی از نظر شاخص‌های امنیتی هستیم که این مهم به خاطر اقدامات هدفمند و برنامه‌ریزی شده پلیس یزد است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نگاه و محور کاری ناجا در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری است، گفت: پلیس، محور‌ها و اهدافی را برای تحقق شعار «جهش تولید» در دستور کار قرار داده است.

سردار رضایی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف اصلی پلیس برشمرد و افزود: از سوی دیگر جهش در امنیت نیز از برنامه‌های پیش روی ناجا است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ناجا بر اساس راهبرد آرامش، کار خود را در کشور دنبال می‌کند، عنوان کرد: پلیس هوشمند در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و ان‌شاءالله به‌زودی به این مهم دست خواهیم یافت.

وی با تأکید بر اینکه ناجا قوایی است که فرماندهی امنیت داخلی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: پلیس مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی کشور است و به فرمایش مقام معظم رهبری، «نیروی انتظامی در موضوعات مختلف خوش درخشیده است».

سردار رضایی با بیان اینکه سرقت یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است، گفت: با بررسی‌های پلیس، مهمترین علت سرقت توجه نداشتن به سیستم ایمنی ساختمان‌ها هنگام ساخت است که این موضوع نیز باید به‌صورت قانون و مقررات تدوین شود تا با کاهش آمار سرقت، شاهد رضایت بیش از پیش مردم باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار