نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بصیرت و آگاهی از اصول آگاهی‌های کتب آسمانی است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: بصیرت و آگاهی یکی از اصول آگاهی‌های لازم بر اساس علم و حکمت و کتب آسمانی است.
کد خبر: ۳۹۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ - 18May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در جلسه مجمع استادیاران شبکه تربیتی بسیج که به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه نواحی شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: افزایش بصیرت و آگاهی از مهم‌ترین اولویت‌های اساتید شبکه تربیتی بسیج است.

وی افزود: شما اساتید و مربیان باید ضمن اینکه بصیرت را در خود افزایش دهید، بصیرت افزا نیز باشید چرا که بصیرت و آگاهی یکی از اصول آگاهی‌های لازم بر اساس علم و حکمت و کتب آسمانی است لذا باید پیروان خود را به بصیرت دعوت کنید.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: هوشیاری در شناخت افکار و عقاید مردم، شناخت نیروهای وفادار، سازماندهی آنان، جداسازی جبهه حق از باطل و ادامه حرکت این‌ها برای شما یکی از ضروریات است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: یکی دیگر از ضروریات کارهای شما عزیزان تقواست، شما باید هم تقوا را در خود تقویت و هم در زیر مجموعه خود جاری و ساری کنید ، همچنین سعه صدر داشته باشید و مسائل را به نحو احسن تدبیر کنید چرا که از صفات برجسته یک انسان سعه صدر و گوش دادن به نظرات همه افراد است.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از اولویت‌های اساتید شبکه بسیج است که می‌توانند به واسطه آن با مردم به خوبی ارتباط برقرار کرده و با آنان هم زبان باشند ،افزود: همچنین ساده زیست بودن ، قاطعیت در عین مهربانی در جهت پیاده کردن تمامی برنامه‌ها شرط اساسی اساتید و مربیان بسیج است .

وی همچنین بیان کرد: صبر و استقامت در برابر ناروایی‌ها و آزارها و اینکه باید به آینده کشور امیدوار باشیم یکی دیگر از اولویت‌های شماست و تلاش‌های شما امید را در دل مردم نسبت به آینده کشور و نظام خوش‌بین می‌کند و می‌توانیم ثابت کنیم که همه ما سرباز نظام و سرباز ولی‌فقیه هستیم و حاضریم برای تحقق بخشیدن به منویات معظم له جان خود را نیز فدا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان در خاتمه از تلاش‌های فرماندهان نواحی بسیج، ائمه‌جمعه شهرستان‌ها به خصوص فرماندهی سپاه عاشورا که در ایام کرونایی در سه ماه گذشته در تهیه ماسک ،مواد ضد عفونی کننده و نیز بسته های معیشتی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها