جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد؛

لزوم مبارزه با علت بروز جرایم به جای برخورد با آسیب‌های اجتماعی

سردار رضایی گفت: باید علت بروز جرایم و آسیب‌ها را از بین برد تا شاهد از بین رفتن زمینه جرایم و آسیب‌ها باشیم.
کد خبر: ۳۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ - 18May 2020

لزوم مبارزه با علت بروز جرایم به جای برخورد با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» در دیدار اعضای شورای تأمین استان یزد با وی، با ابراز خرسندی از وجود مدیران انقلابی در این استان اظهار داشت: استان یزد هم در کویر قرار دارد و هم به‌عنوان چهار راه ارتباطی جنوب و شرق کشور محسوب می‌شود؛ لذا باید بتوانیم با برنامه ریزی و با همکاری اعضای شورای تأمین استان اقدامات مؤثری جهت کنترل و مبارزه با باند‌های قاچاق مواد مخدر داشته باشیم.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به شرایط خاص کشور و به‌ویژه مشکلات اقتصادی ادامه داد: باید هوشیار و مراقب باشیم و با پیگیری بیشتر امور و تلاش جهت رفع مشکلات مردم، زمینه سوء استفاده بیگانگان را از بین ببریم.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به انسجام و تعامل خوب بین نیرو‌های امنیتی، انتظامی، مردم و دستگاه‌های دولتی در استان، بر نقش رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما در ایجاد انسجام ملی و افزایش احساس امنیت تأکید کرد.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر لزوم توجه به علت پدیده‌های اجتماعی و ضرورت دفع و رفع این علل و عوامل به جای مبارزه با معلول که همان آسیب‌های اجتماعی است، گفت: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی دقیق شاهد کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی باشیم.

سردار رضایی در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها بتوانیم با اتخاذ راهکار‌های اجرایی و علت‌یابی پدیده‌های اجتماعی به مطالبات مردمی پاسخ مناسب بدهیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها