نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم همواره آماده دفاع از دین خود هستند

حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» گفت: مردم همواره آماده دفاع از دین خود هستند و باید به این قشر توجه شود.
کد خبر: ۳۹۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 18May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در نشست شورای اداری استان لرستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی اظهار داشت: مدیران باید از هرگونه افراط و تفریط دوری کنند و اقدامات انجام شده باید بر این محور قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم همواره آماده دفاع از دین خود هستند و باید به این قشر توجه شود؛ همچنین کارگزاران جامعه اسلامی باید بر نفس خود مسلط باشند و در برابر شیطان‌های درونی و بیرونی مقاومت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حکومت یک امانت الهی بوده و لازم است که نگاه به آن وقف به خدمت باشد و بهترین خدمت برای حاکم این است که از رنج مردم کم کند.

شاهرخی ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید بنگرند که مردم از چه مشکلاتی رنج می‌برند تا آنها را منعکس کرده و برای برطرف کردن آن اقدامات صورت گیرد؛ چرا که همه متعلق به این آب و خاک هستیم و برای برطرف کردن مشکلات باید اقدام همگانی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نباید بین مردم جامعه تفاوت قائل شد و قاضی باید حقانیت را ثابت کند و در اختلافات جانب‌گیری یک‌طرفه نکند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: قضات نباید تحت تأثیر صاحبان قدرت و ثروت قرار گیرند. در خدماتی که نظام اسلامی به مردم ارائه داده، اقدامات بی نظیری صورت گرفته که همه آنها بر اساس آموزه های دینی است.

شاهرخی با اشاره به رزمایش مساوات و همدلی و تقدیر از عوامل اجرایی آن و مردم، عنوان کرد: این رزمایش در ماه مبارک رمضان در حال انجام است و انتظار می‌رود کمک‌های مردمی پس از این ماه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار